2014. július 12.

Díj #4

Sziasztok!

Alig hiszem el, de megint egy díjat kaptam, most (is) Vivienn J. - től. Neki itt is köszönöm.

Szabályok: 
  • Rakd ki kitől van!
  • Írj magadról 10 dolgot!
  • Válaszolj 10 kérdésre!
  • Tegyél fel 10 kérdést!
  • Iratkozz fel a küldő blogjára! (ne haragudj, de ezt nem teszem meg, majd lentebb kifejtem miért)


 10 dolog rólam:
  1. Most sütnöm kéne, de helyette blogolok 
  2. Nutállás muffint, hogy pontos legye
  3. Anya éppen a kajak-kenu EB-t nézi, ahol a magyar himnusz szólt, amit azt jelenti, hogy nyertünk 
  4. Egy csomó könyv vár arra, hogy kiolvassam, de ehhez valahogy most nincs kedvem
  5. Utálom ezt a nagyon meleget, ami ilyenkor nyáron van, én télpárti vagyok ó.
  6. Egyszer el akarok jutni Milánóba 
  7. Meg akarok tanulni olaszul
  8. Már nem tudom, hogy mit írjak
  9. A 11 fejezet valószínűleg holnap kerül ki
  10. A címe Hullócsillag lesz.

Kérdések és válaszok: 

1.) Mi ad ihletet az íráshoz?
Ez nagyon változó, de többnyire zenék, videók és a történetről való beszélgetések.

2.) Ha lehetne, megfilmesítenéd a blogod?
Nem, mert nem hiszem, hogy az én blogom filmre való, ha fogalmazhatok így. 

3.) Előre eltervezed a cselekményt, vagy csak spontán jön, írás közben?
Hát egy vázlat mindig van a fejemben, de ez rendszeresen megváltozik, mire a fejezet végére érek.

4.) Írás közben csinálsz még mást is (pl. zenehallgatás)?
Néha, de többnyire a hűvös és csendes szobámban írom a történeteimet.

5.) Fogott már meg történet (blog/könyv)?
Természetesen, nem is egy, de most nem sorolom fel őket, ha nem gond.

6.) Van kedvenc könyved? Ha igen, melyik az?
Van, mindig az, ami éppen aktuálisan olvasgatok :D

7.) Van kedvenc blogod? Ha igen, melyik az?
Van, Leah H. E. tollából az Álomtól aranyig című blog, melyet minden olyannak nagyon ajánlok, akinek tetszik az én történetem.

8.) Mióta blogolsz?
2012 februárja óta.

9.) Milyen zenéket szeretsz hallgatni?
Sok félét, nekem nincsenek kedvenc előadóim, vagy stílusaim. Mindig azt hallgatom, ami tetszik.

10.) Olvasod a blogom? Ha igen, mi a véleményed róla?
Sajnos még nem volt időm elolvasni (ezért is nem követlek be), de ha lesz pár szabad órám már a listámon van az elolvasandó blogok között ^^

Sajnálom, de nem tudom, hogy kinek küldhetném tovább, így ezen egyelőre még gondolkozom ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése