2014. szeptember 13.

Kisebb magyarázkodás, avagy miért késik a fejezet

Sziasztok!


Azt hiszem, hogy itt az ideje egy kis életjelet adnom magamról, valamint elmagyarázni, hogy miért is nem jött egy hónapja fejezet.
Igazából ennek több oka is van és kissé összetett a dolog, de azért megpróbálom elmagyarázni. Az előző fejezet után még egy hátig dolgoztam, ami alatt nem volt időm elkezdeni írni a tizennégyet, utána pedig ELTE BTK gólyatáborba mentem, ahol sikerült megfáznom, majd a megfázás kezdetleges tüdőgyulladássá nőtte ki magát, így leszálló pályára kerültem. Ez alatt próbáltam írni, de nem nagyon sikerült, mert vagy nem volt kedvem, vagy kitöröltem, amit írtam, mert úgy éreztem, hogy nem megfelelő a történet eddigi színvonalához. Aztán elkezdődött a héten az egyetem, ami még nem volt olyan megterhelő, de különböző programok voltak a campuson, valamint én is nagyon fáradt voltam, így estéként írás helyett sokszor a laptop mellett aludtam.
Nem ígérem, hogy a jövő héten, de az után mindenképpen kikerül az új fejezet, melyből jelen pillanatban három oldal van meg.

Most pedig egy hatalmas köszönetet kell nektek kedves olvasóim mondanom, mert az elmúlt hetekben elértük a 10.000 megjelenítést, ami számomra valami hihetetlen. Mikor elindítottam a blogot el sem tudtam volna képzelni, hogy valaha ennyi ember fogja látni.
Valamint köszönöm azoknak is, akik az elmúlt hónapban iratkoztak fel, mikor még életjelet se nagyon adtam magamról. Valamint, köszönöm az előző fejezethez érkezett pipákat és kommenteket, nagyon hálás vagyok értük és nagyon jól esetek. Két kommentre még nem volt időm válaszolni, de hamarosan arra is sort kerítek.

Szóval köszönöm nektek az elmúlt hónapokat, kommenteket, pipákat, no meg a türelmetek. <3

Ölel titeket;

Lucy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése