2015. január 9.

Személyes blog + névváltás

Sziasztok!

Először is szeretnék mindenkinek utólagosan is boldog újévet kívánni!

ÉS akkor térjünk a tárgyra. Mint ahogy azt a cím is mutatja, most nem egy új fejezettel érkeztem, hanem egy hírrel, mi szerint január nyolcadikán megnyitottam a személyes blogomat. Ezen az oldalon különféle dolgok lesznek olvashatók. Többek között könyv ajánlók, "kihívások" és novellák mindenféle témában, ha esteleg ihletet kapnék. Szóval ha esetleg a szokásos fejezetek előtti hablatyaimon kívül érdekel titeket, hogy ki is vagyok, miket is gondolok a világ dolgairól, akkor szeretettel várok mindenkit a Lucy's mad things című oldalamon.

Valamint mivel a blog világban kezdtek elszaporodni a "Lucy" nevű felhasználók egy barátnőm tanácsára mondhatni felvettem egy vezetéknevet, így mostantól Lucy Faiela az írói nevem. Ez persze semmin sem változtat, továbbra is Lucy vagyok, csak családnevem is lett. :D

Ennyi lettem volna mára, a tizenhetedik fejezet előreláthatóan a hónap utolsó hetében érkezik, szóval addig is a türelmetleneteket érem. :)

Ölelek mindenkit ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése